Monday, 13 June 2016

ISLAMIC INFORMATION


بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ
السَّـــــــلاَمُ عَلَيــْــكُم وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكـَـاتُه
ﺍﯾﮏ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺿﻌﯿﻒ ﺭﻭﺍﯾﺖ : -
❌» رمضان كا پہلا عشره رحمت
❌» رمضان كا دوسرا عشره مغفرت
❌» رمضان كا تيسرا عشره جہنم سے آذادى
ﺳﻠﻤﺎﻥ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻧﮯ ﺷﻌﺒﺎﻥ ﮐﮯ ﺁﺧﺮﯼ ﺭﻭﺯ ﮨﻤﯿﮟ ﺧﻈﺎﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :
ﺃﻳﻬﺎ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻗﺪ ﺃﻇﻠﻜﻢ ﺷﻬﺮ ﻋﻈﻴﻢ، ﺷﻬﺮ ﻣﺒﺎﺭﻙ، ﺷﻬﺮ ﻓﻴﻪ ﻟﻴﻠﺔ ﺧﻴﺮ ﻣﻦ ﺃﻟﻒ ﺷﻬﺮ، ﺟﻌﻞ ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻴﺎﻣﻪ ﻓﺮﻳﻀﺔ، ﻭﻗﻴﺎﻡ ﻟﻴﻠﻪ ﺗﻄﻮﻋﺎ، ﻣﻦ ﺗﻘﺮﺏ ﻓﻴﻪ ﺑﺨﺼﻠﺔ ﻣﻦ ﺍﻟﺨﻴﺮ، ﻛﺎﻥ ﻛﻤﻦ ﺃﺩﻯ ﻓﺮﻳﻀﺔ ﻓﻴﻤﺎ ﺳﻮﺍﻩ، ﻭﻣﻦ ﺃﺩﻯ ﻓﻴﻪ ﻓﺮﻳﻀﺔ ﻛﺎﻥ ﻛﻤﻦ ﺃﺩﻯ ﺳﺒﻌﻴﻦ ﻓﺮﻳﻀﺔ ﻓﻴﻤﺎ ﺳﻮﺍﻩ، ﻭﻫﻮ ﺷﻬﺮ ﺍﻟﺼﺒﺮ، ﻭﺍﻟﺼﺒﺮ ﺛﻮﺍﺑﻪ ﺍﻟﺠﻨﺔ، ﻭﺷﻬﺮ ﺍﻟﻤﻮﺍﺳﺎﺓ، ﻭﺷﻬﺮ ﻳﺰﺩﺍﺩ ﻓﻴﻪ ﺭﺯﻕ ﺍﻟﻤﺆﻣﻦ، ﻣﻦ ﻓﻄﺮ ﻓﻴﻪ ﺻﺎﺋﻤﺎ ﻛﺎﻥ ﻣﻐﻔﺮﺓ ﻟﺬﻧﻮﺑﻪ ﻭﻋﺘﻖ ﺭﻗﺒﺘﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﻨﺎﺭ، ﻭﻛﺎﻥ ﻟﻪ ﻣﺜﻞ ﺃﺟﺮﻩ ﻣﻦ ﻏﻴﺮ ﺃﻥ ﻳﻨﺘﻘﺺ ﻣﻦ ﺃﺟﺮﻩ ﺷﻲﺀ » ، ﻗﺎﻟﻮﺍ : ﻟﻴﺲ ﻛﻠﻨﺎ ﻧﺠﺪ ﻣﺎ ﻳﻔﻄﺮ ﺍﻟﺼﺎﺋﻢ، ﻓﻘﺎﻝ : ﻳﻌﻄﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﺜﻮﺍﺏ ﻣﻦ ﻓﻄﺮ ﺻﺎﺋﻤﺎ ﻋﻠﻰ ﺗﻤﺮﺓ، ﺃﻭ ﺷﺮﺑﺔ ﻣﺎﺀ، ﺃﻭ ﻣﺬﻗﺔ ﻟﺒﻦ،
ﻭﻫﻮ ﺷﻬﺮ ﺃﻭﻟﻪ ﺭﺣﻤﺔ، ﻭﺃﻭﺳﻄﻪ ﻣﻐﻔﺮﺓ، ﻭﺁﺧﺮﻩ ﻋﺘﻖ ﻣﻦ ﺍﻟﻨﺎﺭ،
ﻣﻦ ﺧﻔﻒ ﻋﻦ ﻣﻤﻠﻮﻛﻪ ﻏﻔﺮ ﺍﻟﻠﻪ ﻟﻪ، ﻭﺃﻋﺘﻘﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﻨﺎﺭ، ﻭﺍﺳﺘﻜﺜﺮﻭﺍ ﻓﻴﻪ ﻣﻦ ﺃﺭﺑﻊ ﺧﺼﺎﻝ : ﺧﺼﻠﺘﻴﻦ ﺗﺮﺿﻮﻥ ﺑﻬﻤﺎ ﺭﺑﻜﻢ، ﻭﺧﺼﻠﺘﻴﻦ ﻻ ﻏﻨﻰ ﺑﻜﻢ ﻋﻨﻬﻤﺎ، ﻓﺄﻣﺎ ﺍﻟﺨﺼﻠﺘﺎﻥ ﺍﻟﻠﺘﺎﻥ ﺗﺮﺿﻮﻥ ﺑﻬﻤﺎ ﺭﺑﻜﻢ : ﻓﺸﻬﺎﺩﺓ ﺃﻥ ﻻ ﺇﻟﻪ ﺇﻻ ﺍﻟﻠﻪ، ﻭﺗﺴﺘﻐﻔﺮﻭﻧﻪ، ﻭﺃﻣﺎ ﺍﻟﻠﺘﺎﻥ ﻻ ﻏﻨﻰ ﺑﻜﻢ ﻋﻨﻬﻤﺎ : ﻓﺘﺴﺄﻟﻮﻥ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺠﻨﺔ، ﻭﺗﻌﻮﺫﻭﻥ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﻨﺎﺭ، ﻭﻣﻦ ﺃﺷﺒﻊ ﻓﻴﻪ ﺻﺎﺋﻤﺎ ﺳﻘﺎﻩ ﺍﻟﻠﻪ ﻣﻦ ﺣﻮﺿﻲ ﺷﺮﺑﺔ ﻻ ﻳﻈﻤﺄ ﺣﺘﻰ ﻳﺪﺧﻼﻟﺠﻨﺔ .
" ﻟﻮﮔﻮ ﺗﻢ ﭘﺮ ﻋﻈﻴﻢ ﺍﻟﺸﺎﻥ ﻣﮩﻴﻨﮧ ﺳﺎﻳﮧ ﻓﮕﻦ ﮨﻮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ، ﻳﮧ ﺑﺎﺑﺮﻛﺖ ﻣﮩﻴﻨﮧ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻣﻴﮟ ﺍﻳﻚ ﺍﻳﺴﻰ ﺭﺍﺕ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻳﻚ ﮨﺰﺍﺭ ﻣﮩﻴﻨﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ، ﺍﻟﻠﮧ ﺳﺒﺤﺎﻧﮧ ﻭ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻛﮯ ﺭﻭﺯﮮ ﻓﺮﺽ ﻛﻴﮯ ﮨﻴﮟ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﮩﻴﻨﮯ ﻛﻰ ﺭﺍﺗﻮﮞ ﻛﺎ ﻗﻴﺎﻡ ﻧﻔﻠﻰ ﮨﮯ، ﺟﺲ ﻧﮯ ﺑﮭﻰ ﺍﺱ ﻣﮩﻴﻨﮧ ﻣﻴﮟ ﻛﻮﺋﻰ ﺧﻴﺮ ﻭ ﺑﮭﻼﺋﻰ ﻛﺎ ﻛﺎﻡ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﮮ ﻛﺮ ﻗﺮﺏ ﺣﺎﺻﻞ ﻛﻴﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﻳﺴﮯ ﮨﻰ ﮨﮯ ﺟﻴﺴﮯ ﻛﺴﻰ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﮩﻴﻨﮧ ﻛﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻛﻮﺋﻰ ﻓﺮﺽ ﺍﺩﺍ ﻛﻴﺎ، ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﮩﻴﻨﮧ ﻣﻴﮟ ﻛﻮﺋﻰ ﻓﺮﺽ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻳﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﻳﺴﮯ ﮨﻰ ﮨﮯ ﺟﻴﺴﮯ ﻛﺴﻰ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﮩﻴﻨﮧ ﻛﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺳﺘﺮ ﻓﺮﺽ ﺍﺩﺍ ﻛﻴﮯ، ﻳﮧ ﺻﺒﺮ ﻛﺎ ﻣﮩﻴﻨﮧ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺻﺒﺮ ﻛﺎ ﺛﻮﺍﺏ ﺟﻨﺖ ﮨﮯ، ﻳﮧ ﺧﻴﺮ ﺧﻮﺍﮨﻰ ﻛﺎ ﻣﮩﻴﻨﮧ ﮨﮯ .
ﺍﺱ ﻣﺎﮦ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﻣﻴﮟ ﻣﻮﻣﻦ ﻛﺎ ﺭﺯﻕ ﺯﻳﺎﺩﮦ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻛﺴﻰ ﻧﮯ ﺑﮭﻰ ﺍﺱ ﻣﮩﻴﻨﮧ ﻣﻴﮟ ﺭﻭﺯﮮ ﺩﺍﺭ ﻛﺎ ﺭﻭﺯﮦ ﺍﻓﻄﺎﺭ ﻛﺮﺍﻳﺎ ﺍﺱ ﻛﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﻣﻌﺎﻑ ﻛﺮ ﺩﻳﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﻴﮟ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻛﻰ ﮔﺮﺩﻥ ﺟﮩﻨﻢ ﺳﮯ ﺁﺯﺍﺩ ﻛﺮ ﺩﻯ ﺟﺎﺗﻰ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺑﮭﻰ ﺭﻭﺯﮮ ﺩﺍﺭ ﺟﺘﻨﺎ ﺍﺟﺮﻭﺛﻮﺍﺏ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻛﺴﻰ ﻛﮯ ﺛﻮﺍﺏ ﻣﻴﮟ ﻛﻤﻰ ﻧﮩﻴﮟ ﮨﻮﺗﻰ .
ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻛﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﻛﻴﺎ : ﮨﻢ ﻣﻴﮟ ﺳﮯ ﮨﺮ ﺍﻳﻚ ﻛﮯ ﭘﺎﺱ ﺗﻮ ﺭﻭﺯﮦ ﺍﻓﻄﺎﺭ ﻛﺮﺍﻧﮯ ﻛﮯ ﻟﻴﮯ ﻛﭽﮫ ﻧﮩﻴﮟ ﮨﻮﺗﺎ، ﺗﻮ ﺭﺳﻮﻝ ﻛﺮﻳﻢ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﻴﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﻳﺎ :
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﻳﮧ ﺍﺟﺮﻭﺛﻮﺍﺏ ﮨﺮ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﻛﻮ ﺩﻳﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺑﮭﻰ ﻛﺴﻰ ﻛﺎ ﺭﻭﺯﮦ ﻛﮭﺠﻮﺭ ﻳﺎ ﭘﺎﻧﻰ ﻛﮯ ﮔﮭﻮﻧﭧ ﻳﺎ ﺩﻭﺩﮪ ﻛﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻓﻄﺎﺭ ﻛﺮﺍﻳﺎ،
ﺍﺱ ﻣﺎﮦ ﻛﺎ ﺍﺑﺘﺪﺍﺋﻰ ﺣﺼﮧ ﺭﺣﻤﺖ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺩﺭﻣﻴﺎﻧﻰ ﺣﺼﮧ ﺑﺨﺸﺶ ﺍﻭﺭ ﺁﺧﺮﻯ ﺣﺼﮧ ﺟﮩﻨﻢ ﺳﮯ ﺁﺯﺍﺩﻯ ﻛﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﮨﮯ
ﺟﺲ ﻛﺴﻰ ﻧﮯ ﺑﮭﻰ ﺍﭘﻨﻰ ﻟﻮﻧﮉﻯ ﺍﻭﺭ ﻏﻼﻡ ﺳﮯ ﺗﺨﻔﻴﻒ ﻛﻰ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﺍﺳﮯ ﺑﺨﺶ ﺩﻳﺘﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺟﮩﻨﻢ ﺳﮯﺁﺯﺍﺩ ﻛﺮ ﺩﻳﺘﺎ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻣﺎﮦ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﻣﻴﮟ ﭼﺎﺭ ﻛﺎﻡ ﺯﻳﺎﺩﮦ ﺳﮯ ﺯﻳﺎﺩﮦ ﻛﻴﺎ ﻛﺮﻭ : ﺩﻭ ﻛﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺗﻮ ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻛﻮ ﺭﺍﺿﻰ ﻛﺮﻭﮔﮯ، ﺍﻭﺭ ﺩﻭ ﺧﺼﻠﺘﻴﮟ ﺍﻳﺴﻰ ﮨﻴﮟ ﺟﻦ ﺳﮯ ﺗﻢ ﺑﮯﭘﺮﻭﺍﮦ ﻧﮩﻴﮟ ﮨﻮ ﺳﻜﺘﮯ : ﺟﻦ ﺩﻭ ﺧﺼﻠﺘﻮﮞ ﺳﮯ ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻛﻮ ﺭﺍﺿﻰ ﻛﺮ ﺳﻜﺘﮯ ﮨﻮ ﻭﮦ ﻳﮧ ﮨﻴﮟ : ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﻛﻰ ﮔﻮﺍﮨﻰ ﺩﻳﻨﺎ ﻛﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﻛﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻛﻮﺋﻰ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺑﺮﺣﻖ ﻧﮩﻴﮟ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﺨﺸﺶ ﻃﻠﺐ ﻛﺮﻧﺎ .
ﺍﻭﺭ ﺟﻦ ﺩﻭ ﺧﺼﻠﺘﻮﮞ ﻛﮯ ﺑﻐﻴﺮ ﺗﻤﮩﻴﮟ ﻛﻮﺋﻰ ﭼﺎﺭﮦ ﻧﮩﻴﮟ : ﺟﻨﺖ ﻛﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﻛﺮﻧﺎ، ﺍﻭﺭ ﺟﮩﻨﻢ ﺳﮯ ﭘﻨﺎﮦ ﻣﺎﻧﮕﻨﺎ . ﺟﺲ ﻧﮯ ﺑﮭﻰ ﺍﺱ ﻣﺎﮦ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﻣﻴﮟ ﻛﺴﻰ ﺭﻭﺯﮮ ﺩﺍﺭ ﻛﻮ ﭘﻴﭧ ﺑﮭﺮ ﻛﺮ ﻛﮭﻼﻳﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﺒﺤﺎﻧﮧ ﻭ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﺍﺳﮯ ﻣﻴﺮﮮ ﺣﻮﺽ ﻛﺎ ﭘﺎﻧﻰ ﭘﻼﺋﻴﮕﺎ ﻭﮦ ﺟﻨﺖ ﻣﻴﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﻧﮯ ﺗﻚ ﭘﻴﺎﺱ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﻧﮩﻴﮟ ﻛﺮﻳﮕﺎ " ( ﺻﺤﻴﺢ ﺍﺑﻦ ﺧﺰﻳﻤﺔ : ۱۹۱ / ۳ ﺡ۱۸۸۷ )
ﺿﻌﯿﻒ : ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻦ ﺧﺰﯾﻤﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺮ ﺟﻮ ﺑﺎﺏ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮐﭽﮫ ﯾﻮﮞ ﮨﮯ ”: ﺍﮔﺮ ﻳﮧ ﺣﺪﻳﺚ ﺻﺤﻴﺢ ﮨﻮ ﺗﻮ ﻓﻀﺎﺋﻞ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﻛﮯ ﺑﺎﺭﮦ ﻣﻴﮟ ﺑﺎﺏ “
۱ : ﺍﺱ ﮐﺎ ﺭﺍﻭﯼ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﺯﯾﺪ ﺑﻦ ﺟﺪﻋﺎﻥ ” ﺿﻌﯿﻒ “ ﮨﮯ۔ ( ﺗﻘﺮﯾﺐ ﺍﻟﺘﮩﺬﯾﺐ : ۴۷۳۴ )
٭ﺟﻤﮩﻮﺭ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺿﻌﯿﻒ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ۔ ( ﺯﻭﺍﺋﺪ ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ : ۲۲۸ )
٭ﺍﻣﺎﻡ ﻧﺴﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻦ ﺣﺠﺮ ﺭﺣﻤﮩﻤﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ” ﺿﻌﯿﻒ “ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ، ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ” ﻟﯿﺲ ﺑﺸﺊ “ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮ ﺯﺭﻋﺔ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮ ﺣﺎﺗﻢ ﺭﺣﻤﮩﻤﺎﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ” ﻟﯿﺲ ﺑﻘﻮﯼ “ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ۔ ﺩﯾﮑﮭﺌﮯ : ( ﺍﻟﻌﻠﻞ ﻻﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺣﺎﺗﻢ : ۲۵۱ / ۱ ، ﺍﻟﮑﺎﻣﻞ ﻻﺑﻦ ﻋﺪﯼ : ۳۳۳ / ۶ ، ﺗﻘﺮﯾﺐ ﺍﻟﺘﮩﺬﯾﺐ : ۴۳ / ۲ ، ﺍﻟﺠﺮﺡ ﻭﺍﻟﺘﻌﺪﯾﻞ : ۲۴۹/ ۶ )
٭ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻮ ﺣﺎﺗﻢ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ”: ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﻨﮑﺮ ﮨﮯ ۔ “ ( ﺍﻟﻌﻠﻞ ﻻﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺣﺎﺗﻢ : ١ / ٢٤٩ )
٭ ﻋﻼﻣﮧ ﺳﯿﻮﻃﯽ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﻟﺪﺭ ﺍﻟﻤﻨﺜﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﮐﮯ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ : " ﺍﺳﮯ ﻋﻘﯿﻠﯽ ﻧﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺿﻌﯿﻒ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ۔ "
٭ﻋﻼﻣﮧ ﻋﯿﻨﯽ ﺣﻨﻔﯽ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﻋﻤﺪۃ ﺍﻟﻘﺎﺭﯼ ( ۲۰ / ۹ ) ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﭘﺮ " ﻣﻨﮑﺮ " ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﻟﮕﺎﯾﺎ ﮨﮯ۔
٭ﺷﯿﺦ ﺍﻟﺒﺎﻧﯽ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ”: ﻣﻨﮑﺮ “ ( ﺳﻠﺴﻠﺔ ﺍﻷﺣﺎﺩﻳﺚ ﺍﻟﻀﻌﻴﻔﺔ ﻭﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻋﺔ : ٨٧١ )
٭ﺷﯿﺦ ﺍﺑﻮ ﺍﺳﺤﺎ ﻕ ﺍﻟﺤﻮﯾﻨﯽ ﻣﺼﺮﯼ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ”: ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﺎﻃﻞ ﮨﮯ۔ “ ( ﺍﻟﻨﺎﻓﻠۃ ﻓﯽ ﺍﻻﺣﺎﺩﯾﺚ ﺍﻟﻀﻌﯿﻔﮧ ﻭﺍﻟﺒﺎﻃﻠۃ۔١ / ٢٩١ )
ﺗﻨﺒﯿﮧ : ﺍﺑﻦ ﻋﺪﻱ ( ۱۱۵۷ / ۳ ) ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻌﻘﯿﻠﻲ ( ۱۶۲ / ۲ ) ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ” ﺳﺨﺖ ﺿﻌﯿﻒ “ ﺷﺎﮨﺪ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ۔
۱ : ﺍﺱ ﮐﯽ ﺳﻨﺪ ﻣﯿﮟ ﺳﻼﻡ ﺑﻦ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﺳﻮﺍﺭ ” ﻣﻨﮑﺮ ﺍﻟﺤﺪﯾﺚ “ ﺍﻭﺭ ﺳﻠﻤﺔ ﺑﻦ ﺍﻟﺼﻠﺖ ” ﻏﯿﺮ ﻣﻌﺮﻭﻑ “ ﺭﺍﻭﯼ ﮨﮯ۔
٭ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻘﯿﻠﯽ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻷﺻﻞ ﻟﻪ . ” ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺻﻞ ﻧﮩﯿﮟ “
ﺗﻮﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺳﻨﺪ ﺿﻌﯿﻒ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺳﺐ ﮐﯽ ﺳﺐ ﻣﺘﺎﺑﻌﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﺿﻌﯿﻒ ﮨﯿﮟ - ﺍﻭﺭﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﯽ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﭘﺎﺉ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺛﺒﻮﺕ ﻣﯿﮟ ﻧﻈﺮ ﮨﮯ ﻣﺜﻼ :
ﺍﺳﮯ ﺗﯿﻦ ﺣﺼﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﮧ ﭘﮩﻼﻋﺸﺮﮦ ﺭﺣﻤﺖ ﺍﻭﺭﺩﻭﺳﺮﺍ ﻣﻐﻔﺮﺕ ﺍﻭﺭﺗﯿﺴﺮﺍ ﺁﮒ ﺳﮯ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮐﺎ ﮨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﭘﮩﻼ ﻋﺸﺮﮦ
ﮨﯽ ﺭﺣﻤﺖ ﮨﮯ ﺩﻭﺳﺮﺍﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﻧﮩﯿﮟ؟
ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻋﺸﺮﮦ ﻣﻐﻔﺮﺕ ﮨﮯ ﭘﮩﻼ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﺍ
ﻧﮩﯿﮟ ؟
ﺗﯿﺴﺮﺍ ﻋﺸﺮﮦ ﺟﮩﻨﻢ ﺳﮯ ﭼﻬﭩﮑﺎﺭﮮ ﮐﺎ ﯾﮯ
ﭘﮩﻼ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻧﮩﯿﮟ ؟، ﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﻮﺉ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﯽ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﺎ ﻓﻀﻞ ﻭﮐﺮﻡ ﻭﺳﯿﻊ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﺭﻣﻀﺎﻥ ﻣﮑﻤﻞ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻣﻐﻔﺮﺕ ﮐﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﮨﺮ ﺭﺍﺕ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺟﮩﻨﻢ ﺳﮯ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻋﯿﺪ ﺍﻟﻔﻄﺮ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺑﮭﯽ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﺣﺎﺩﻳﺚ ﺻﺤﯿﺤﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ ۔
ﺍﻭﺭﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ :
( ﺟﺲ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻣﮩﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﯿﮑﯽ ﮐﯽ ﻭﮦ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﻋﺎﻡ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﯾﻀﮧ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ) ۔
ﺗﻮﺍﺱ ﮐﯽ ﮐﻮﺉ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﻧﻔﻞ ﺗﻮﻧﻔﻞ ﮨﯽ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﻓﺮﺽ ﻓﺮﺽ ﮨﯽ ﮨﮯ ﭼﺎﮨﮯ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﮨﻮ ﯾﺎ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﻮﺉ ﺍﻭﺭ ﻣﮩﯿﻨﮧ ۔
ﺍﻭﺭﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ :
( ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﺽ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ ﮔﻮﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺳﺘﺮ ﻓﺮﺽ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﮯ ) ۔
ﺗﻮﺍﺱ ﺗﺤﺪﯾﺪ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺧﻼﻑ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺍﻭﺭﻣﻀﺎﻥ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻣﮩﯿﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻧﯿﮑﯽ ﺩﺱ ﺳﮯ ﻟﯿﮑﺮ ﺳﺎﺕ ﺳﻮ ﺗﮏ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺭﻭﺯﮮ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﭼﻴﺰ ﮐﯽ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺭﻭﺯﮮ ﮐﺎ ﺍﺟﺮ ﺑﮩﺖ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﮐﯽ ﺗﺤﺪﯾﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﮔﺊ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﻗﺪﺳﯽ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ : ﺍﺑﻮﮬﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻧﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ ( ﺭﻭﺯﮮ ﮐﮯﻋﻼﻭﮦ ﮨﺮﻋﻤﻞ ﺍﺑﻦ ﺁﺩﻡ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﺭﻭﺯﮦ ﻣﯿﺮﮮ ﻟﯿﮯ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﮨﯽ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﺟﺮ ﺩﻭﻧﮕﺎ ) ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻭ ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ ۔
ﺗﻮ ﺿﻌﯿﻒ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﺳﮯ ﺑﭽﻨﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﺍﻭﺭﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺩﺭﺟﮧ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﺮﻟﯿﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﮱ ، ﺍﻭﺭﺭﻣﻀﺎﻥ ﺍﻟﻤﺒﺎﺭﮎ ﮐﯽ ﻓﻀﻴﻠﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﯽ ﭼﮭﺎﻥ ﭘﮭﭩﮏ ﮐﺮﮐﮯ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻟﯿﻨﯽ ﭼﺎﮨﯿﮟ ۔
ﻏﻮﺭ ﮐﺮﯾﮟ ........ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﭘﺮ
ﻋﻤﻞ ﮐﺮﯾﮟ
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺳﺐ ﮐﻮ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺯﮮ ﺍﻭﺭﺭﺍﺗﻮﮞ ﮐﺎ ﻗﯿﺎﻡ ﺍﻭﺭﺳﺐ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺻﺎﻟﺤﮧ ﻗﺒﻮﻝ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ ۔ ﺁﻣﯿﻦ ﯾﺎ ﺭﺏ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﯿﻦ ۔
www.twitter.com/Khatrirana
Www.instagram.com/RanaAmirYounas

No comments:

Post a Comment